May 06, 2007

Around my house on Sunday May 6th.

5/5 家の周り5/5 家の周り I just stayed home because I was tired. I'm OK during the day, but my temperature goes up at night. I know it's usual though... I enjoy the fresh green from the window or near the parking lot. Leaves are growing very fast. I won't be able to find small birds any more. At any rate I should get well soon first.
ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
以前からの約束だったこともあり、張り切っていた土曜日ですが、夜は発熱。37.5℃とはいえ、平熱が低い私には結構つらい。ということで日曜昼間は元気でも、静養していました。窓からの景色も、駐車場近くの景色も、みるみる美しくなってきました。うれしいけれど、バードウォッチングはもう出来なくなるなぁ(葉に隠れて見えなくなってしまう)と思うと寂しいなぁ。でもまず何よりも、体力を回復させることか。(苦笑)

Track back URL

Comments

Name:
URL: