December 25, 2007

Merry Christmas!

1225Food1225cocoYoshi and I were invited a Christmas party at our friend. We enjoyed eating, drinking and talking! We stayed for 4 hours. Since I got tired (My belly tightened), we left his house before dinner. He gave us bunch of food, such as King Crab, artichokes, beef, green beans, different kinds of cake baked cheese potatoes etc. We had the dinner at home. Thank you very much.
ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
1225cupcakes1225raspberrycake暖かくて過ごしやすいクリスマスデー。恒例のパーティーに、今年もまた招待していただきました。午後からいつものメンバーが集まって、おつまみやドリンクを楽しみます。ホストの新しいペット、cocoちゃんも参加。生後15週だそうで、可愛かったです。おしゃべりしているうちに、4時間が過ぎていました。お腹が張ってきたので、ディナーの前に引き上げることに。たくさんのお料理を持たせてくれました。キングクラブ、アーティチョーク、ロースト用の牛肉、さやいんげん、ベイクドポテトチーズ味、ケーキ各種など。自宅に帰って堪能しました。いつもありがとうございます&ごちそうさまでした。美味しかった〜。
☆まだベーキング完全復活には至らない私。混ぜて焼くだけの簡単なミニカップケーキ(チョコレート、クランベリー、紅茶)とラズベリーケーキを作って持って行きました。みんな食べてくれたかな。

Track back URL

Comments

Name:
URL: