December 30, 2007

Acapulcos Restaurant in Stratford

1230MexicanAcapulcos Restaurant ★★★
2419 Main St, Stratford, CT 6615
203-378-7900
ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
Yoshi and I took our friend visitting from Japan to Acapulcos Restaurant. She used to live in CT, and she missed Mexican food in Japan. I had Beef Steak Brrito. We haven't gone the restaurant for a while, I was surprised at the big portion. We were stuffed. We're going to some other restaurant in a few days by her request!
ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
本日、日本から友達が遊びに来ました!1年半ほどコネチカットに住んでいたことがある彼女、日本でメキシコ料理が恋しかったそうです。その希望に応えて、Acapulcos Restaurantに行きました。私はビーフステーキ入りのブリトーにしました。久しぶりだったので、量の多さに驚きました。3人とも満腹〜食べ過ぎたな。これから何日か、彼女のリクエストで外食することになりそうです。お楽しみに。

Track back URL

Comments

Name:
URL: