December 31, 2007

India Raj in Monroe

1231IndiaRaj1231IndiaRajIndia Raj ★★★★
477 Main Street,Monroe, CT 06468
(near the corner of Hattertown Rd & Main St)
Phone: (203) 261-1898
ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
I've been India Raj before, but I don't remember about it. My friend wanted to go there, and we had dinner there. I had spinich and green peas curry with naan and rice. The curry didn't contained Dairy products and it tasted very mild. I liked it! The restaurant seemed to be renew the interior. It was more cozy now.
ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
コネチカットにいた頃、友達が時々食べに行ったというインド料理店に行きました。私も一度だけ行ったことがあったのですが、ほとんど料理の記憶がない。今回は胃が疲れ気味でもあり、乳製品を使わない「ほうれん草とグリーンピースのカレー」をナン&ごはんでいただきました。とてもマイルド(辛さなし)で美味しかったです。飲み物はマンゴーラッシー。店内は前回行ったときとは違い、よりも明るくゆったりして、心地よくなった気がしました。電話注文〜持ち帰りのお客さんも多いようです。私はこの後ずっと満腹で、年越し蕎麦を逃しました。(笑)

Track back URL

Comments

Name:
URL: