February 16, 2008

ASIAN BISTRO in Shenton

1d9412fd.JPGASIAN BISTRO ★★(★)
702 Bridgeport Ave., Shelton, CT 06484
203-926-1933

ASIAN BISTRO opened in Shelton a couple of month ago. It's a 5 minute drive from my house. Though most of the staffs seemed to be Chinese, they serve a variety of Japanese food. Of course, they serve Chinese and Thai food too. The restaurant was pretty big, and there were some Hibachi (tablees). We took a regular seat today.
I wished I could have tried Sushi or Sashimi at a new place, however I didn't because of the pregnancy. I ordered Pat Thai. It was OK. It tasted good but it was more chinese style to me (it didn't has Thai flavor). Yoshi and our friends had other food including Tempra, and they looked good! The presentation was also pretty. I won't have the Pat Thai again, but I want to try something else next time. They serve different kind of set lunch menu ($9.00).
ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
数ヶ月前にオープンしたアジアンビストロに行って来ました。場所はシェルトンで、我が家から車で5分の距離です。お店の人は中国人のようでしたが、日本食メニューが思ったより多かったです。もちろん、中華もタイ料理も有り!でしたが。店内は思っていたより広く、落ちついていました。私たちは普通の席に座りましたが、HIBACHI(鉄板焼き)のテーブルもいくつかありました。
せっかく新しいお店だし、お寿司かお刺身を試してみたかったけど、妊娠中なのでやめました。無難な所で?パッタイ。味はまあまあでした。美味しかったけど、タイ風の味付けというよりは中華っぽかった。Yoshiや他の友達が食べていたのは、美味しいようでした。天ぷらもきれいに揚がってたし、盛りつけもきれいでした。なので、パッタイをここでまた食べようとは思わないけど、他の物を食べてみるのはよさそう。ランチセットは9ドルで、日曜を除く毎日やっているようです。
P.S. 今回友達の誕生日お祝いだったのですが、それを知ったお店の方から、アイスクリームサンデーのサービスがありました。キャンドルに火を点し、ハッピーバースデーの歌を歌ってお祝いしました。Thank you!

Track back URL

Comments

Name:
URL: