February 21, 2008

Banana chocolate tart for a potluck party

0221bananachocolatetart0221bananachocolatetartThough a potluck party was held at a church, I have to stay home because my belly tighten easily. I just asked my friend to carry a tart. I made a banana chocolate tart. It's very simple to make, but I hope they liked it.
ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
今日は持ち寄りランチの日でしたが、あいにくお腹が張りやすいので自宅で安静。せめてお菓子届けてもらおうと、友達にお願いしてバナナチョコレートタルトを持って行ってもらいました。すごく簡単なものしか作れなかったけれど、気に入ってくれたらうれしいな。この週は学校がお休みで子供が多そうだったので、子供向けにしてみました〜。(バナナ輪切りにメイプルシロップを、その上にチョコレートクリームを塗りました)

Track back URL

Comments

Name:
URL: