February 22, 2008

Heaviest snow in CT this winter

0222snowday0223stillsnowing0223snowmanzoom






Even it was snowing, Yoshi and I went to a Hospital to have an Ultrasound. It was the heaviest snow so far... I hope this is the last snow. All schools were closed and many people took a day off (people go to work by car, roads were icy and slippery).
My neighbors, Piyo and her father was making a snowman. I think the father made most of them... 'cause it looks taller than me. I don't wanna go out and fall down, but I enjoyed watching them.
ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
この冬一番の雪。とうとう通院日と雪の日が重なってしまいました。これでもう雪は終わりだといいんだけど。さすがに学校は全て休み、会社も休んでいる人が多いようでした(車通勤だから、道路が凍って滑る日は危ないし、雪もまだまだ降り続きそうだし)。
お隣さんのピヨちゃんと、彼女のお父さんは、雪だるまを作っていました。たぶん9割はお父さんが作ったのだと思うけど。だって、雪だるまが大きい〜私より背が高そう。(笑)外に出て転びたくないから私は外にでないけど、見てるのは楽しいです。

Track back URL

Comments

Name:
URL: