March 23, 2008

Happy Easter!

0323deers0323EasterPartyHappy Easter! I missed the "Egg Hunt" which my friend's family held, because it was getting hard to move and walk a lot. That means my twins are still im my belly. That's a good thing! I'll join the egg hunt next year with them. Anyway, I visited another friend's house. Eveery easter, he hold a party but I've never been there. Though I couldn't stay long, Yoshi and I had a nice time with them. I saw a deer family from his house. It is Easter & spring time!He gave us Easter dinner! Thank you.
ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
Happy Easter!みなさんいかがお過ごしで下か?私は友達の家族が開催するエッグハントに参加したかったのですが、さすがにあまり動き回れそうになく断念。行きたかったけど、でも行けないってことはまだ双子がお腹にいてくれてるってことで、それはいいことです。来年は双子たちと一緒に行きたいな。それとは別で、友達が開催するパーティーに参加してきました。妊娠後期で疲れやすく、長時間の滞在はできなかったものの、Yoshiも私も楽しい時間を過ごしました。新しい出会いもあったし、窓から鹿のファミリーも見ることができて、まさにイースター&春です。ディナーまで頂いて帰ってきました。いつもありがとう。

Track back URL

Comments

Name:
URL: