October 12, 2008

Happy Half Birthday!

m&md6c8fe84.JPGpiggybankmia






cheesecake Maia and Mia is now 6 months old. Happy HALF Birthday!!
I got a birthday cake yesterday. Of course, m&m can't have food yet, I enjoyed it. Since it was beautiful weekend, we went shopping to Westport today. Yoshi and I were planning to buy piggy banks for m&m before they were born, however, I didn't buy them too early. Then, time flied... a half year passed. We finally got them!
This is the cake I bought. I should have got bigger one. It was pretty but the writing was too tight, wasn't it? Now I know that more space is needed for 2 names.

ctdayori at 11:44│Comments(3)TrackBack(0)clip!Maia & Mia 

Track back URL

Comments

1. Posted by ゆみます   October 14, 2008 12:01
おめでとう!
早いね〜。 数字にすると、時の早さにびっくりします。
そして、写真の2人の姿にまたまたびっくり!
新生児がすっかり女の子に
いつ会えるかな?? 楽しみにしてます
2. Posted by ひろ   November 22, 2008 00:26
かわいいねぇーもう半年なんだ!!
写真をみると、順調そうで何よりです。

ゆみちゃんやえのちゃんと、日本に帰ってこないかねーなんて話してましたが、まだ半年ですもんね。
なかなか会えなくて残念だなぁー
うちの息子も来年で小学生だよ!早いもんだ
3. Posted by panya   November 27, 2008 13:22
ひろ♪
3月末に帰国だよ!皆に会えるのを楽しみにしています。ゆみちゃんやえのちゃんも元気かな?なつかしい。みんなによろしくね。ひろの王子様は小学生!?ほんと、早いね。次回は子連れで会いましょう。えのちゃん、疲れちゃうかな。(苦笑)

Comments

Name:
URL: